Outlook da gelen emaildeki dosya (excel, word, jpg..vs..) açmak istediğimizde açılamıyor veya kaydetmek istediğimizde de kaydedilemiyor. Ve şu mesajı veriyor:
"Can't create file: Right-click the folder you want to create the file in, and then click Properties on the shortcut menu to check your permissions for the folder".
Yada Türkçesi :
"rapor.doc dosyası oluşturulamıyor. Dosyası içinde oluşturmak istediğiniz
klasörü sağ tıklayın, sonra da klasör üzerindeki izinlerinizi denetlemek için
kısayol menüsünden Özellikler'i tıklayın."
Bunu düzeltmek için:
1. regedit açın. F3 e basıp (arama kutusu) "OutlookSecureTempFolder" kelimesini arattırıp bunun değeri olan klasörü kopyalayın.
2. çalıştıra bu hedefi yapıştırıp, o klasörü açın ve içindekileri tamamen silin.
3. Outlook'u yeniden başlatın.
Kaynak: http://serkanyardim.blogspot.com.tr
Yorumlar
Yorum Gönder